Airport Amougies

  • Website
  • Webshop
  • Airport Amougies

Airport Amougies

  • Website
  • Webshop

Airport Amougies is opgericht als privaat vliegveld in het jaar 1968. In 1995 het vliegveld gecommercialiseerd. Naast opleidingen en verhuur van ULM, DPM is er ook een afdeling die zich specialiseert in het organiseren van alle mogelijke evenementen. 
De website werd in 2016 uitgebreid met het online bestellen van initiatievluchten, cadeaubonnen en inschrijven voor cursussen.

Online bestellen en betalen

Airport Amougies biedt jou en je vrienden de mogelijkheid om mee aan boord te stappen in de supersnelle VL3 (Ultralicht vliegtuig) of op de avontuurlijke DPM(Delta Plane). U kan kiezen tussen rondvluchten van 15, 30, 45 of 60 minuten. Via de webshop kan je gemakkelijk boeken en online betalen via de koppeling met de betaalmodule.

Gerelateerde realisaties

Gloednieuwe webshop voor Marie Méro
Fonkelnieuwe webshop voor Marie Méro

De tijd waarin u naar de winkelstraten trok voor het shoppen van uw garderobe is voorgoed voorbij én dat geldt sinds kort ook voor Marie Méro! Het modelabel, gekend van de Benelux tot in het verre Rusland, is vanaf nu ook online te verkrijgen via hun gloednieuwe webshop! Marie Méro besloot dit jaar zélf de online markt op te gaan, nadat enkele onafhankelijke Marie Méro-verdelers hen voorgingen. DAS Media verzorgde een naadloze uitwerking van dit project. En dit deden we met één doel voor ogen: meer leads. Maar hoe hebben we dat nu gedaan, zegt u? 

Webshoppers hou jullie vast: alle voordelen op een rijtje

Naast een aantrekkelijk ogend design, hielden we ook qua functionaliteit enkele prioritaire vereisten in het achterhoofd bij de realisatie van de nieuwe webshop. Dit op een manier dat de nieuwe webshop zowel voor Marie Méro als voor haar klanten eenvoudig in gebruik zou zijn. 

Webshop vereiste 1: koppeling webshop met CRM/ERP

Allereerst was het cruciaal dat een goed overzicht op de stock behouden bleef. Daarom koppelden we het bestaande CRM/ERP-pakket aan de webshop zodat de collecties, lookbooks, bestellingen en artikels gesynchroniseerd werden tussen de online shop en het eigen platform. Op deze manier maakten we de cirkel rond: van CRM naar webshop en terug. 

Webshop vereiste 2: veilig betalen voorop

Daarnaast moest de webshop een veilige betaling garanderen aan haar bezoekers, wat we realiseerden door de orders na online betaling via MultiSafePay automatisch door te sturen naar het eigen platform, waar het order vervolgens werd verwerkt. 

Webshop vereiste 3: gebruiksvriendelijkheid troef

Via een slimme zoekfunctie op postcode of woonplaats, komen potentiële kopers vlot te weten of hun begeerde artikel nog te verkrijgen is in één van de fysieke verkooppunten. Een functionaliteit waarbij ook de MM-dealers niet uitgesloten werden. 

Webshop vereiste 4: efficiënte verzend- en afhaalmethodes

Daarbovenop zorgde een koppeling met Sendcloud ervoor, dat alle af te halen pakketten automatisch aan de koerierdienst worden gemeld. Dit zorgt niet alleen voor een kleinere foutenmarge, maar vermindert ook aanzienlijk de administratieve rompslomp. Tot slot maakt de nieuwe webshop het ook mogelijk om uw artikel(s) gratis af te halen in een verkooppunt. Dit kan met niet meer dan een simpele druk op de knop bij afhandeling van uw bestelling.
 

Kort samengevat...

Bespaar uzelf de moeite en ontdek vanuit uw luie zetel alvast de volledige herfst- en wintercollectie op www.mariemero.eu. Wij wensen team Marie Méro alvast veel succes toe met hun nieuwe webshop!

Wilt u zelf een webshop? Of wilt u weten hoe u meer leads verkrijgt via uw webshop? Schrijf u dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang periodiek gratis tips!

Inspiratie nodig? Neem eens een kijkje tussen onze realisaties!

Golf In Flanders - Website - Realisaties
Golf In Flanders

De tijd dat golf een overwegend Britse aangelegenheid was, is lang voorbij. De golfsport heeft haar weg gevonden naar alle uithoeken van de wereld, tot zelfs in het zanderige Dubai toe. Ook in eigen land is de populariteit van de sport aanzienlijk toegenomen, zeker in de laatste twee decennia. Het gevolg is dat Vlaanderen er in de loop der jaren heel wat prachtige golfterreinen heeft bij gekregen.

Dat is ook Toerisme Vlaanderen niet ontgaan en dus sloeg de organisatie de handen in elkaar met de Vlaamse Golf Federatie. De inzet? Een toegankelijke website lanceren die Vlaanderen in het buitenland promoot als golfregio om zo haar positie binnen het Europese golftoerisme te verstevigen.

Kwaliteitslabel

Via www.golfinlanders.com kunnen golfliefhebbers grasduinen door de talrijke golffaciliteiten die Vlaanderen te bieden heeft. Uiteraard worden ook onze toeristische troeven ten volle uitgespeeld. De website werd ontwikkeld door DAS Media en haalde glansrijk het AnySurfer label, een kwaliteitswaarmerk voor website die uitblinken in toegankelijkheid.

Online reserveren en betalen

Golfinlanders.com maakt gebruik van een interactieve kaart van Vlaanderen die per regio de beschikbare golfterreinen weergeeft. Uiteraard worden ook alle golf-technische wetenswaardigheden meegegeven. Daarnaast krijgen bezoekers ook een uitgebreid overzicht van de toeristische troeven van de regio en nabijgelegen steden.

Promotiecampagne

DAS Media tekende overigens ook voor de promotiecampagne die opgezet wordt voor golfinlanders.com. De website zal volop onder de aandacht worden gebracht via advertenties en sociale media. Er staan bovendien ook een aantal acties op stapel, in samenwerking met Toerisme Vlaanderen. Je zal zien: die Brit zal straks maar wat graag de veerboot nemen om hier bij ons zijn balletjes te slaan. En niet alleen hij. Toerisme Vlaanderen, de Vlaamse Golf Federatie en DAS Media zijn er van overtuigd dat golfers uit alle windstreken weldra hun weg zullen vinden naar al het golffraais dat we hier te bieden hebben. 

Terug naar boven