Van Thuyne

  • Website
  • Van Thuyne
  • Van Thuyne
  • Van Thuyne

Van Thuyne

  • Website

Meet Van Thuyne! Van Thuyne is al meer dan 100 jaar lang een gevestigde waarde in de bouwindustrie. Een familiebedrijf in hart en nieren én een flexibele partner in het produceren van gewelven, predallen en kolommen. De firma ademt innovativiteit en dat moest ook hun nieuwe website gaan uitstralen. Wij hielpen hen op weg!

Een website bouwen voor Van Thuyne? De uitdaging!

Van Thuyne klopte bij ons aan met hun bestaande website. Deze was niet responsief en dus niet geschikt voor mobiele bezoekers. Waar het leeuwendeel van de mensen vandaag mobiel op zoek gaat om een aankoop te doen, gingen er dus heel wat leads verloren met de oude website. De klant wou meer leads en het was onze taak om daarvoor te zorgen!

Een mobiele website voor Van Thuyne: zo pakten wij dat aan!

Een mobiele website die leads binnenbrengt? Dat realiseerden we in 3 stappen!

  • Bouwen van een responsieve website: DAS Media bouwde een frisse en gemoderniseerde website, aangepast aan het hedendaagse surfgedrag van de mobiele gebruiker.
  • SEO-optimalisatie: om het organisch zoekverkeer een duwtje in de rug te geven werd de nieuwe website in één keer volledig afgestemd op de zoekopdrachten van de doelgroep.
  • Slimme Google Ads campaigns: om de traffic op de website nog extra kracht bij te zetten, hebben we een aantal Google Ads campagnes opgezet. Ook dit zou de vindbaarheid van de website ten goede komen.

En het resultaat?

We gingen voor een converterende website, die vindbaar zou zijn voor de klant op welk moment dan ook, van op welk toestel dan ook. Het resultaat liet niet op zich wachten: 25% meer websitebezoekers! Dit al na 2 maanden! Jammer genoeg werden de aanvragen van de oude website niet bijgehouden, waardoor we hier helaas geen cijfers over kunnen meegeven.

Wij zijn tevreden met dit resultaat! En de klant ook natuurlijk!

Kunnen uw leads ook wel een boost gebruiken? Neem hier contact op! 
Terug naar boven