Voordelen van een digitale cataloog
Productgamma altijd en overal beschikbaar
Klanten en verkopers kunnen je aanbod 24/7 raadplegen, op elk toestel.
Sterke salestool
Je vertegenwoordigers hebben steeds de meest actuele info voor handen om professioneel en overtuigend te verkopen.
Snel aanpasbaar en meetbaar
Je past producten, prijzen of acties in één klik aan en krijgt inzicht in het gedrag van je bezoekers voor gerichte opvolging.
ERP-koppeling en de vele voordelen
Door het koppelen van jouw ERP met e-commerce platform vermijd je manuele invoer van jouw productinfo op de het online platform. Geplaatste bestellingen komen automatisch terug in jouw ERP.
Maar een ERP-koppeling zorgt ook voor voorraadupdates, klanten- en gebruikersychronisatie, behouden van complexere prijzenstructuren per klantengroep, staffels of individuele prijzen.
De waarde van een ERP-koppeling op een rij
- Verminderen van foutmarge door manuele input bestellingen
- Automatische stockupdates
- Geen dubbele info te beheren
- E-commerce als klantenportaal voor facturen en offline orders
- Verkopers of ander medewerkers kunnen alle data raadplegen zonder ERP-toegang
- Dataverrijking mogelijk via het CMS in functie van SEO of andere doelstelling
Reeds geïntegreerd met volgende systemen






Staat jouw ERP-, CRM- of PIM-systeem niet in bovenstaande lijst? Geen nood! Door onze uitgebreide ervaring en de flexibiliteit van ons platform kunnen we steeds een koppeling bouwen.
Waarom DAS Media?
Continuïteit
Het basisplatform is continue verder in ontwikkeling voor al onze klanten. Zo bieden we garantie op verdere evoluties van jouw project.
Service op maat
DAS Media biedt een service op maat omdat we elk project afstemmen op de specifieke doelen, noden en groeiambities van onze klanten.
Focus op B2B
DAS Media richt zich tot KMO producenten en groothandels, actief in zowel België als het buitenland.
Onze doelgerichte aanpak
Ontdekkende brainstorm
We duiken in de kern van jouw vraagstuk en analyseren het tot een optimalisatie op maat. Dit hangt sterk samen met de competitieve dynamiek in jouw sector en de mate waarin jouw bedrijf zich heeft ontwikkeld.
Analyse & research
We gaan van onderbuikgevoel naar feiten met een datagedreven aanpak. Bij operationele vragen gebruiken we tools zoals een waardestroom- of functionele analyse. Voor commerciële vragen onderzoeken we de marktvraag en werken we ideeën uit in de wireframe fase.
Wireframing
Van research naar concrete oplossingen. We workshoppen eerste conceptschetsen voor een digitaal product of proces. Met een overzicht van het digitale landschap en strategische roadmaps werken we samen aan de oplossing voor jouw businessvraagstuk.
Design
We brengen de wireframes tot leven met een ontwerp dat zowel de functionele analyse als de unieke uitstraling van jouw merk ademt. Zo krijgt jouw product niet alleen vorm, maar ook flair die helemaal klopt.
Ontwikkeling
Een fase vol actie en verbetering. Tijd om te bouwen! We coderen, publiceren, leren en verfijnen steeds verder. Onderweg houden we onze inzichten en keuzes uit Discovery, Research en Engineering scherp in de gaten om zeker te zijn dat onze oplossing nog perfect aansluit bij de markt. Zo halen we het maximale uit tijd en budget.
Testfase
In de testfase controleren we niet alleen of alles technisch werkt, maar betrekken we ook jou als klant om zelf te testen en feedback te geven. Samen zorgen we ervoor dat het webproject perfect aansluit bij de verwachtingen en klaar is voor een succesvolle lancering.
GO live
De lancering is het moment waarop alles samenkomt: het webproject gaat live en wordt zichtbaar voor de wereld. We zorgen voor een soepele overgang, zodat alles vlekkeloos werkt en klaar is om impact te maken.
Opvolging en digitale marketingboost
Na de lancering blijven we het webproject nauw opvolgen via monitoring- en analysetools om prestaties te optimaliseren. Daarnaast helpen we met strategieën om meer verkeer te genereren en de naamsbekendheid van het project te vergroten.