Huidig land: België

Europa

Over DAS Media

Contact
E-commerce

Optimaliseer, automatiseer en bespaar

Als e-commerce partner bieden wij een oplossing door automatisering van processen. Als klant bespaar je tijd en geld.

ERP-koppeling en de vele voordelen

Door het koppelen van je ERP-systeem en je e-commerce platform minimaliseer je de grote foutmarge van manuele invoer. Productinfo en geplaatste bestellingen komen automatisch in jouw ERP-systeem.

Maar een ERP-koppeling zorgt ook voor voorraadupdates, klanten- en gebruikersychronisatie, behouden van complexere prijzenstructuren per klantengroep, staffels of individuele prijzen.

De voordelen van je ERP-systeem en e-commerce platform koppelen

  • Minder fouten door manuele input bestellingen
  • Automatische stockupdates
  • Geen dubbele info te beheren
  • E-commerce als klantenportaal voor facturen en offline orders
  • Verkopers of ander medewerkers kunnen alle data raadplegen zonder ERP-toegang
  • Dataverrijking mogelijk via het CMS in functie van SEO of andere doelstelling

Reeds geïntegreerd met volgende systemen

Staat jouw ERP-, CRM- of PIM-systeem niet in bovenstaande lijst?
Geen nood! Door onze uitgebreide ervaring en de flexibiliteit van ons platform kunnen we steeds een koppeling bouwen.

De basis in een notedop

Klanten
  • Beheer van klanten en gebruikers
  • Indelen van klanten in klantengroepen
  • Klantafhankelijke prijzen
Producten
  • Verrijking van SEO-data en extra productinfo
  • Gevarieerde voorraadstatussen, leadtimes, ETA vermeldingen
  • Groepering varianten op basis van één of meerdere kenmerken
  • PIM-koppelingen
Verzenden
  • Opbouwen van een verzendmatrix
  • Verzendstatussen
  • Leverritten systeem
  • Koppelingen met koerierdiensten
Betalen
  • Koppelbaar met verschillende Payment Providers (Mollie, MultiSafePay, Ingenico, ...)
  • Klantafhankelijke betaalmogelijkheden
  • Cadeaubonnen en kortingscodes
  • Afpunten van betalingen op factuur
Front store
  • Performante zoekfunctie en filtersysteem
  • Content blokkensysteem
  • Verschillende contentmodules zoals FAQ, blog, jobs, formulierbouwer, referenties, pop-ups, ...
Intelligentie
  • Koppeling met Deepl voor automatisch vertalingen
  • Integratie met OpenAI of ChatGPT voor generatie van content en SEO-teksten voor producten en productcategorieën
  • Slimme, elastische zoekfunctie via tags of kenmerken

Waarom DAS Media?

Continuïteit

Het basisplatform is continue verder in ontwikkeling voor al onze klanten. Zo bieden we garantie op verdere evoluties van jouw project.

Service op maat

DAS Media biedt een service op maat omdat we elk project afstemmen op de specifieke doelen, noden en groeiambities van onze klanten.

Focus op B2B

DAS Media richt zich tot KMO producenten en groothandels, actief in zowel België als het buitenland.

Onze doelgerichte aanpak

Verkennende brainstorm

We duiken in de kern van jouw vraagstuk en analyseren het tot een optimalisatie op maat. Dit hangt sterk samen met de competitieve dynamiek in jouw sector en de mate waarin jouw bedrijf zich heeft ontwikkeld.

Analyse & research

We gaan van onderbuikgevoel naar feiten met een datagedreven aanpak. Bij operationele vragen gebruiken we tools zoals een waardestroom- of functionele analyse. Voor commerciële vragen onderzoeken we de marktvraag en werken we ideeën uit in de wireframe fase.

Wireframing

Van research naar concrete oplossingen. We schetsen de eerste concepten voor een digitaal product of proces. Met een overzicht van het digitale landschap en strategische roadmaps werken we samen aan de oplossing voor jouw businessvraagstuk.

Design

We brengen de wireframes tot leven met een ontwerp dat zowel de functionele analyse als de unieke uitstraling van jouw merk ademt. Zo krijgt jouw product niet alleen vorm, maar ook flair die helemaal klopt.

Ontwikkeling

Een fase vol actie en verbetering. Tijd om te bouwen! Onderweg houden we onze inzichten en keuzes uit de voorgaande stappen scherp in de gaten om zeker te zijn dat onze oplossing nog perfect aansluit bij de markt. Zo halen we het maximale uit tijd en budget.

Testfase

In de testfase controleren we niet alleen of alles technisch werkt, maar betrekken we ook jou als klant om zelf te testen en feedback te geven. Samen zorgen we ervoor dat het webproject perfect aansluit bij de verwachtingen en klaar is voor een succesvolle lancering.

GO live

De lancering is het moment waarop alles samenkomt: het webproject gaat live en wordt zichtbaar voor de wereld. We zorgen voor een soepele overgang, zodat alles vlekkeloos werkt en klaar is om impact te maken.

Opvolging en digitale marketingboost

Na de lancering blijven we het webproject nauw opvolgen via monitoring- en analysetools om prestaties te optimaliseren. Daarnaast helpen we met strategieën om meer verkeer te genereren en de naamsbekendheid van het project te vergroten.

Grootse projecten, voor bijzonder fijne klanten

Op zoek naar een oplossing voor jouw probleem?

Vertel ons over jouw project en samen doorlopen we alle mogelijkheden.

Contacteer ons
SCROLL