Website met online reservatie

DAS Media goes automotive! Ons team kreeg een flinke onderdompeling in de automobielsector! Na een toffe samenwerking met Mercedes-verdeler Ghistelinck, ontfermden we ons ook over hun partner Luxauto. Meer leads en reservaties binnenhalen: dat was de opdracht.

Hoe we dat deden? Met een website op maat en een flitsende SEA-campagne!

dasmedia-luxauto-webshop-headerbeeld.jpg

Luxauto doen scoren in Google? Zo deden we dat!

Fundamenteel in het proces naar een 'scorende' website waren:

  • Een eenvoudig overzicht
  • Een automatische prijsberekening o.b.v. parameters (zoals bv. de duurtijd)
  • Een makkelijk reservatieproces

Dit realiseerden we op basis van Google Analytics-data alsook de monitoring van de voormalige website.

dasmedia-luxauto-webshop-mockupdevices.jpg
dasmedia-luxauto-webshop-googlead

Meer online reservaties met een flitsende SEA-campagne

Meer online bezoekers en reservaties? Die genereerden we met een gloednieuwe SEA-campagne! Een campagne die niet enkel kliks, maar die het bedrijf ook effectief meer reservaties ging opleveren. Luxauto als dé referentie in de Belgische wagenverhuur? Dat is waar we met deze campagne naar streven.

Dasmedia luxauto webshopbouwen SEO

En het uiteindelijke resultaat?

De resultaten bleven niet uit: sinds kort staat Luxauto voor de trefwoorden 'auto huren' en 'bestelwagen huren' op de eerste positie in Vlaanderen! Daarnaast kon hun nieuwe website rekenen op ruim 20% meer bezoekers en is ook hun conversieratio licht gestegen.

Bekijk de website

Benieuwd wat je kan doen om die offerteaanvragen door het plafond te laten schieten?

Neem contact op

Op de hoogte blijven?