Een thuis op maat van je behoeften en gewoontes
Een interieurarchitect wordt vaak te laat gecontacteerd, terwijl ze eigenlijk net meer zien! Mensen roeien met de riemen die ze hebben voor hun interieur: interieurmagazines, Pinterestborden… Maar we denken vaak vanuit de zaken die we kennen. Een woning of project kan echter zoveel meer potentieel hebben dan op het eerste zicht lijkt.
En laat dat nu net de sterkte van Fraeye Living zijn: zij bouwen niet alleen een interieur dat je mooi vindt, maar zij maken jouw interieur voor nu én later. Ze houden rekening met jouw huidige en toekomstige noden, welke gewoontes je hebt, welke momenten je vertoeft in je interieur... En zo zorgen ze dat het totaalplaatje klopt. Zij laten je interieur passen in jouw leven en dat op elk moment!
Tijd voor vernieuwing: redesign van de website
Fraeye Living had net een rebranding achter de rug en wou dat de huidige site opnieuw in lijn lag met de nieuwe visie en stijl. In samenspraak met de klant pasten we de nodige zaken aan:
- Ten eerste werd de homepage grondig bijgestuurd. Waar men vroeger het meest uitpakte met de gebouwde keukens, moesten nu ook de andere activiteiten de nodige aandacht krijgen op de homepage.
- De nieuwe visie moest ook goed overgebracht worden zodat iedereen weet waar Fraeye Living voor staat. Zo voorzagen we doorheen de site voldoende afwisselende tekstblokken waar de klant zijn verhaal in kwijt kon.
- Het spreekt ook voor zich dat de realisaties heel belangrijk zijn voor Fraeye Living. Warm, tijdloos en praktisch wooncomfort zien, inspireert mensen. Met een opvallende call-to-action zorgen we er ook voor dat de bezoeker gemakkelijk een afspraak kan maken.
- Tenslotte onderging de blog ook een ware metamorfose. De klant wou een blog die minder statisch was en aan de hand van een blokkenstructuur werd dit mogelijk gemaakt.

Naamsbekendheid: de kracht van herhaling via Google Ads
Voor Fraeye Living is het belangrijk dat ze top-of-mind zijn én blijven. Hierbij draait het niet over de herkenning van het merk, maar wel over de herinnering ervan. Als je die bekendheid verworven hebt bij je potentiële klanten, is de kans groter dat ze als eerste aan jouw bedrijf of merk denken als ze jouw product of dienst nodig hebben. En zo ben je de concurrentie een stap voor!
En om die top-of-mind awareness op te bouwen én te behouden maken we gebruik van zoekadvertenties. De Google Ads worden ook gebruikt om bepaalde evenementen van Fraeye Living in de kijker te plaatsen. Zo nemen ze dikwijls deel aan de beurs ‘Interieur’ te Kortrijk. Daarenboven organiseren ze jaarlijks ook hun opendeurdag ‘Living Day’ waar je jouw ideeën of project kan aftoetsen met hun interieurarchitecten.