Aftermovies to the rescue

Terugblikken op een beurs, bedrijfsevent of andere festiviteiten? Naast bedrijfsvideo's kan je ons ook inschakelen voor aftermovies! Een aftermovie zorgt ervoor dat je event langer blijft nazinderen. Het sfeerverslag legt de hoogtepunten vast en biedt de mogelijkheid om opnieuw het moment te beleven. Vanomobil koos daarom om ons in te schakelen voor een aftermovie. En het was een succes, de sfeer spat van het scherm af en de positieve reacties blijven binnenstromen!

Waarom is een aftermovie een leuke extra voor je klant én bedrijf?

  • het organiseren van een bedrijfsevent vergt veel input dus waarom zou je er niet alles uithalen? Door het gebruik van video til je de communicatiemogelijkheden tussen je bedrijf en je klant naar een nieuw niveau.
  • Investeren in video zorgt voor brand awareness bij de klant en kan uiteindelijk een boost in de verkoopcijfers betekenen.
  • Onderschat het effect van het verspreiden via sociale media nooit. Diegenen die aanwezig waren willen er terug naartoe en de afwezigen zien wat ze gemist hebben. Het biedt hen een andere manier om je evenement te “beleven”.
  • Mogelijkheid om je sponsors met meer aandacht te bedanken en de interesse van nieuwe sponsors aan te wakkeren.
  • ...

Een aftermovie is één ding, maar video kan je ook gebruiken vóór én tijdens je event!

Met teaser video’s speel je in op de emoties van de kijker, je geeft ze het gevoel dat ze dit moment missen waardoor ze des te enthousiaster worden voor het komende event. Teaser video’s kan je ook gebruiken om een kickass ‘Save The Date’ video te maken of een social teaser waarbij je al een glimp toont hoe het er zal uitzien. Andere opties voor het gebruik van dit soort video kan zijn om praktische informatie te verspreiden, denk maar aan: line-ups, behind the scenes, ticketverkoop updates én niet te vergeten een final countdown!

Tijdens het event komt video ook van pas. Een welkomstwoord, een slideshow van het tijdsverloop, een tour van het event, livestream voor de afwezigen,... De opties zijn eindeloos én het is dubbel zo leuk voor de bezoekers. De content die tijdens het event wordt gefilmd kan waardevol zijn voor latere video’s of throwbacks.

Het doel van een aftermovie is om mensen terug te doen denken aan je event met een brede glimlach op hun gezicht én om hen te overtuigen om op het volgende event opnieuw aanwezig te zijn!

Kortom de voordelen van video zijn eindeloos en onbetwistbaar!

Schakel ons in om video mee te integreren in je marketingplan, net zoals Vanomobil en vele andere bedrijven. Om voor elk wat wils te voorzien werken wij aan de hand van drie prijspakketten.

Small (500 - 1500 euro)

Dit is het basispakket waarbij onze cameraman ongeveer 2 à 4 uur ter plekke komt. Dit pakket wordt voornamelijk gebruikt voor een event of social video.

Medium (1500 - 3000 euro)

Hier is het verhaal iets groter en wordt op voorhand een scenario opgesteld en goedgekeurd en pas daarna wordt er gefilmd. Na de montage wordt er een visie gedaan en bij feedback worden er correcties uitgevoerd.

Large (3000 - … euro)

Dit is het pakket voor video’s die het imago van je bedrijf en product altijd versterken op lange termijn. Deze video’s geven de kijkers of bezoekers een mooi overzicht van je activiteit(en) of product(en).

Zoals je merkt, kan budget geen bezwaar meer zijn om video te gebruiken. Samen kijken we welk pakket overeenstemt met jouw wensen en budget. Geef ons een seintje en wij maken voor jou een plan van aanpak én offerte op maat.

Zet je vandaag de stap om video mee te nemen in jouw marketingplan?

Contacteer ons

Daarom kies je voor ons.

Op zoek naar een betrouwbare partner die jouw kmo de beste digitale oplossing(en) biedt? DAS Media bundelt expertise en ervaring met een doelgerichte kmo-aanpak binnen één centraal team. Samen met jou maken we werk van de efficiëntste digitale marketingstrategie. Die evalueren we permanent en sturen bij waar nodig. Het resultaat: meer leads en nieuwe klanten.

Afspraak maken

Veelgestelde vragen

  • Waarom zou ik video moeten integreren in mijn marketingplan?

    Video is een krachtige manier om rechtstreeks en direct te communiceren met je klant of prospect. Verschillende A/B-testen hebben reeds aangetoond dat een campagne mét video veel betere resultaten oplevert dan dezelfde campagne met foto’s. Bovendien zijn we intussen ook op een punt gekomen dat video content de norm is.

  • Hoeveel kost een videofilm?

    Zonder concrete briefing is het moeilijk om een exacte prijs op een videofilm te plakken. Elk project is immers anders. Bij ons heb je reeds een Shoot & Share video vanaf €500 (excl. BTW). De kostprijs van een video wordt bepaald door een aantal factoren, zoals bijvoorbeeld: verwachtingen, crew, opname- en montagetijd.

  • Voor welke toepassingen kan ik video inschakelen?

    Video is hot én overal. Video’s kan je heel breed inzetten, denk maar aan: vacaturevideo’s, productvideo’s, eventvideo’s, testimonials, Tv-spots en bedrijfsvoorstellingen.

  • De video is klaar. Wat nu?

    We staan niet enkel in voor de realisatie van je video, maar werken met veel plezier ook een succesvolle digitale mediamix uit. We verspreiden je video dan op de juiste sociale media-kanalen.

  • Maken jullie ook Tv-spots?

    Natuurlijk! We hebben reeds 10 jaar ervaring en zijn dus een betrouwbare partner die jouw videoproject van a tot z in goede banen leidt.

  • Kan ik bij jullie ook terecht om te onderhandelen over zendtijd bij de Tv-zenders?

    Zeker. Als erkend reclamebureau hebben wij de beste positie om de juiste keuze te maken en dit in overleg met jou.

Op de hoogte blijven?